Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

Μου το έστειλαν και το αναρτώ

Όποιο σχόλιο είναι περριτό.
Επίσης, είναι πάρα πολύ μεγάλος ο αριθμός των ζώων που βασανίζονται με ελεϊνούς τρόπους για την ομορφιά, ή τις διατροφικές μας συνήθειες.
Μάλλον καλύτερα ταιριάζει διαστροφικές συνήθειες.
Ακόμη κι' έναν αιώνα πριν, οι άνθρωποι δεν γνώριζαν και πολλά για το ζωϊκό βασίλειο και την οντότητα των ζώων. Τώρα, όμως, είναι ανεπίτρεπτη μια αδιάφορη στάση ζωής.

8 σχόλια:

  1. Το είδα κι αλλού,απάνθρωπο κυριολεκτικά!
    Καλημέρα,καλό μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι' από εμένα και καλό μήνα επίσης, όσο καλός μπορεί να είναι πιά. Κανονικά θα έπρεπε, παρόμοια ντοκουμέντα, να διαδίδονται στον ιστό, γρηγορότερα κι' απ' τις ειδήσεις.
    Νομίζω αρκετοί θα ήταν αυτοί που θα σταματούσαν την κατανάλωση αυτών των προϊόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαπα! Τι κάνουν στα κακόμοιρα τα ζωάκια?
    Ιδέα δεν είχα για το πως φτιάχνεται αν και δεν το τρώω....
    Καλημέρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κι' από εμέ dyosmaraki, αν και τέσσερεις η ώρα, το πρωΐ.
    Αμ εγώ, που το έτρωγα;
    Να δεις τι έκπληξη που ένοιωσα.
    Γνώριζα, πως τα παχαίνουν για να έχουν καλό συκώτι, αλλ' δεν ήξερα λεπτομέρειες. Τώρα δεν το ξαναβάζω στο στόμα.
    Χαιρετώ και τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Οδυσσέα, Είναι φοβερό αυτό το νέο, που δεν είναι νέο, είναι παλιό αλλα δεν ήξξερα πως αυτό που έτρωγα με τόση όρεξη ήταν το αποτέλεσμα μιας καταδίκης σε αργό μαρτυρικό θάνατο από φαγητό ασταμάτητο!! Πράγματι τώρα το συχάθηκα από θυμό. Όμως για σκέψου τα πόσα ζωντανά τρώμε, αφού τα έχουμε θρέψει πρώτα να μεγαλώσουν και να σφαγούν για το πιάτο μας! η κότα? πάπια, αρνάκι γάλακτος και μη, χοιρινό, μοσχάρι και ένα σωρό άλλα που εκ "προθέσεως" τα εκτελούμε για να φάμε. Δεν είναι κρίμα?? Δήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κι' από μένα.
    Υπάρχει μιά ειδοποιός διαφορά, ανάμεσα στην διαστροφική μας συνήθεια για "εξαιρετικές" και "σπάνιες" γεύσεις, που απαίτούν τον βασανισμό των ζώων πρός χάριν τέρψης των ουρανίσκων μας και της συστηματικής εκτροφής τους, προκειμένου να επιβιώσουμε. Άλλωστε στις περισσότερες φορές δεν απαιτείται ο βασανισμός τους εν ζωή.
    Εδώ, μπορούμε να διακρίνουμε και δύο παραμέτρους.
    Στην πρώτη, ανήκει η παραδοσιακή αγροτική οικογένεια - και οικονομία - που διατηρούσε ένα ή πολύ μικρό αριθμό ζώων, μόνο για την επιβίωσή της. Άμεσα ή έμμεσα.
    Στη δεύτερη έχουμε την αστική οικογένεια (σε δευτερογενή ή τριτογενή παραγωγή), που αγοράζει κρέας. Ακόμη και σε τούτη την κατηγορία, όσο η αγορά του προϊόντος συμφωνεί με τις ανάγκες, μπορεί να ειπωθεί πως είναι λογική.
    Γενικώς, όσο περισσότερο καταναλώνουμε με απληστία, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για μαζική παραγωγή και τόσο πιό άδικοι γινόμαστε με τη φύση γύρω μας.
    Αυτά!
    Ευχαριστώ για το σχόλιο, χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ με τον προλαλίσαντα, το φονεύουμε για να φάμε αλλά προς Θεού να μη μαρτυρήσει...τότε δεν τρώγεται!!! Όπως όμως και να το κάνεις, έχεις δίκιο.
    Τα γραπτά σου είναι φιλοσοφημένα και χαίρεται κανείς να σε διαβάζει. Μπράβο. Αλλά μήπως θα ήταν χρήσιμο ένα βιβλίο σου??? Γειά χαρά/Φιλιά/Δήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!
    Θέλει πολλή δουλειά ένα βιβλίο και δεν νομίζω πως είμαι ικανός.
    Ευχαριστώ πολύ, πάντως. Με τιμά η πρόταση.
    Πολλά φιλιά κι' από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή